Tejto stránke čoskoro odzvoní. Vyskúšajte náš nový web →

Dr.Horák - koncerty a CD

domov

obchodné podmienky

PREVÁDZKOVATEĽ

Prevádzkovateľ:

Dr. Horák, s.r.o.
Sídlo: Medená 19 , 811 02 Bratislava
e-mail: obchod@drhorak.sk

IČO: 31348068
DIČ: 2020298808
IČ DPH: SK2020298808
Bankové spojenie: Tatra Banka
Číslo účtu: SK11 1100 0000 0026 2774 0976
SWIFT : TATRSKBX
Address of bank: Tatra banka, a.s. Hodžovo námestie 3,  P.O. Box 42,  850 05 Bratislava 55 Slovakia
Zastupuje: Ing. Pavol Maruščák
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vložka 4848/B.
Všetky objednávky a prípadné reklamácie vybavuje prevádzkovateľ. Všetky zásielky vám budú preto chodiť priamo od prevádzkovateľa a tiež všetky reklamácie adresujte na prevádzkovateľa.

1. OBCHODNÉ A DODACIE PODMIENKY

1.1. OBJEDNÁVANIE VSTUPIENIEK NA PODUJATIA

Objednávky na jednotlivé podujatia sa realizujú prostredníctvom nákupného košíka. Na to, aby ste mohli nakupovať prostredníctvom nákupného košíka, je potrebné na konci vyplniť nákupný formulár. V prípade, že ste v databáze nenašli vstupenky, o ktoré máte záujem, kontaktujte nás e-mailom na adrese obchod@drhorak.sk a my vám zistíme ich dostupnosť.
Tlač vstupeniek prebieha online cez predajné systémy, ktorých sme prevádzkovateľmi :Ticketportal.sk/cz, Eventim.sk/Oeticket.com, Ticketmaster.cz, Predpredaj.sk a Ticketlive.sk.
Upozornenie: V prípade, ak si objednávate vstupenky z kategórie "sedenie na miesta" - konkrétne miesta vám pri vybavovaní objednávky v danej cenovej kategórii vyberáme my. Ak si chcete konkrétne miesto vybrať vy sami, odporúčame nerobiť si objednávku, ale prísť si kúpiť vstupenky priamo k nám na miesto alebo nás kontaktovať telefonicky či mailom s upresnením sektoru/radu/čísla sedadla.
V systémoch Eventim.sk, Ticketmaster.cz a Predpredaj.sk nevybavujeme zaplatené ani otvorené rezervácie, sme predajným miestom len pre priamy predaj! Platba za vstupenky v predajni v hotovosti.
Vstupenky tlačíme zo systému až po pripísaní peňazí na náš BÚ! 
V prípade, ak nastane stav, že nabehne úhrada a vstupenky na koncert danej kategórie už sú vypredané, ponúkneme vám vstupenky, ktoré sú k dispozícií. Ak vám náhradné vstupenky nevyhovujú, peniaze vám obratom vrátime späť na Váš BÚ. V prípade, že vstupenky na koncert sú úplne vypredané, obratom vraciame peniaze späť na účet klienta.
V prípade, že sa cena za vybrané podujatie zvýši, peniaze vám buď vrátime alebo máte možnosť daný rozdiel v cene doplatiť.

1.2. ZASIELANIE VSTUPENIEK

Vstupenky zasielame poštou ako cenný/poistený list Obdržíte mail o presnom dátume odoslania poisteného listu a jeho podacie číslo, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.

1.3. ÚHRADA OBJEDNANÝCH VSTUPENIEK

1.3.1. PLATBA CEZ TATRAPAY

TatraPay
Obsah vášho nákupného košíka s vybratými vstupenkami zaplatíte cez internet prostredníctvom služby TatraPay. Vstupenky expedujeme do 24 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu. O približnej dodacej dobe vás budeme informovať mailom krátko po obdržaní objednávky.

1.3.2. ÚHRADA PREVODNÝM PRÍKAZOM ALEBO KREDITNOU KARTOU

Po obdržaní vašej objednávky dostanete od nás informačný mail s údajmi potrebnými k úhrade (číslo účtu, konštantný a variabilný symbol a sumu). Vstupenky tlačíme až po uhradení vašej objednávky a expedujeme do 24 hodín od skompletizovania objednávky formou cenného listu.
Uhradiť vstupenky vopred môžete:
  • úhradou formou prevodného príkazu z vášho účtu
  • vkladom sumy na náš účet v najbližšej pobočke Tatrabanky
  • pri osobnej objednávke v hotovosti v kamennej predajni 

1.3.3. OSOBNÉ PREVZATIE TOVARU

Po skompletizovaní vašej objednávky obdržíte od nás informačný mail, kedy si môžete vstupenky prevziať v našej predajni Dr. Horák, Medená 19, 811 02 Bratislava počas otváracích hodín.

1.4. ÚČTOVANIE EXPEDIČNÝCH POPLATKOV:

4.00 € pri objednávkach v rámci SR zaslaných Slovenskou poštou formou cenného listu.

2. VRÁTENIE TOVARU

Všetok tovar zakúpený v internetovom obchode www.drhorak.sk môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Dr.Horák s.r.o., Medená 19, 811 02 Bratislava, prípadne doručiť osobne do našej predajne v Bratislave. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní vrátenej zásielky, na účet z ktorého ste zaplatili, prípadne inou formou podľa vzájomnej dohody.

Hore uvedené sa nevzťahuje na zakúpené vstupenky, ktoré sa riadia špeciálnymi ustanoveniami. Vrátiť vstupenky je možné len v jedinom prípade -  ak príde k zrušeniu podujatia. Refundácia vstupného sa potom riadi rozhodnutím organizátora a ticketingovej spoločnosti. Dr.Horák je zmluvne viazaný riadiť sa ich rozhodnutiami  a o konkrétnom spôsobe vrátenia  vstupného vás bude informovať  pri vracaní vstupeniek. Upozorňujeme, že Dr.Horák, s.r.o. nie je usporiadateľom podujatí, je iba sprostredkovateľom predaja vstupeniek. Za organizáciu podujatia a prípadnú refundáciu v prípade zrušenia, je zmluvne zodpovedný príslušný usporiadateľ podujatia. 

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:


  • tovar je mechanicky poškodený

  • audiovizuálne nosiče, audionosiče, videonosiče nie sú v pôvodnom balení (tovar bol rozbalený)

  • tovar bol objednaný špeciálne na objednávku (koncerty mimo územia SR, špeciálne tituly zo zahraničia)
  • keď to povaha výrobku neumožňuje (download)

3. REKLAMAČNÝ PORIADOK

3.1. V prípade, ak zakúpený tovar obsahuje vady, je majiteľ zakúpeného tovaru povinný bez zbytočného odkladu po jeho obdržaní a zistení tieto vady u spoločnosti Dr. Horák s.r.o. reklamovať-  a to formou písomnej reklamácie  (poštovej zásielky alebo osobne)  na adresu Dr. Horák s.r.o. , Medená 19, 811 02 Bratislava

3.2. V prípade reklamácie vád / výrobna vada, nekompletný tovar, vinou výrobcu /, bude reklamácia vybavená do 10 pracovných dni bezodkladne pracovníkom zaslaním nového tovaru na adresu reklamujúceho, bez ďalších náhrad. V prípade, že z dôvodu vypredania daného tovaru nebude možné vrátiť objednaný tovar do termínu, bude reklamujúcemu oznámený náhradný termín dodania alebo v plnej výške kompenzovaná hodnota reklamovaného tovaru, bez poštovných nákladov.


Orgán dozoru:


Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27 

odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 

tel. č.: 02/ 58272 172-3; 02/58272 104 

fax č.: 02/ 58272 170
ba@soi.sk